معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی ,آژانسهای مسافرتی,تور دبی,تور آنتالیا,تور تایلند, تور کیش

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی ,آژانسهای مسافرتی,تور دبی,تور آنتالیا,تور تایلند, تور کیش

لست تورز:LASTTOURS.NET فضایی مجازی برای معرفی تورهای مسافرتی و خدمات آژانسهای مسافرتی میباشد(تمامی فعالیت ها و خدمات وب سایت لست تورز ،تابع قوانین کشورجمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی اعضای سایت( اعم از حقیقی و حقوقی ) نیز ملزم به رعایت این قوانین می باشند-بدیهی است وب سایت لست تورز دررابطه با صحت مطالب درج شده توسط آژانسها برای معرفی خود و خدماتشان، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد و لازم است بازدید کنندگان درانتخاب خدمات آژانسهای مورد نظر، دقت لازم را بکارگیرند.

بایگانی

هتل جیپور ماریوت در منطقه تجاری آشرام مارگ، با درایو 10 دقیقه از فرودگاه جیپور است. هتل مجلل 5 ستاره مخلوطی از سنت و مدرنیته هند میباشد  و آبگرم، پارکینگ و Wi-Fiرایگان است. 317 اتاق هتل دارای سیستم تهویه مطبوع چای / قهوه ساز و یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای حمام خصوصی میباشد ماریوت جیپور دارای یک مرکز کسب و کار به طور کامل مجهز با فکس و فتوکپی امکانات. میز کمک راهنمای تور مسافرتی برای کمک به  مهمانان میباشد.. رستوران هتل در خدمت انواع غذاهای هندی و ایتالیایی. نوشیدنی ها و نوشابه را می توان در نوار استخر لذت می برد. این هتل همچنین دارای یک شیرینی فروشی در لابی هتل میباشد.رستوران هتل انواع مختلف غذاهای هندی و ایتالیایی را سرو می کند و یک فروشگاه شیرینیجات نیز دارد. هتل ماریوت جیپور 250 متر از میدان جواهر و 8 کیلومتر از معبد بیرلا فاصله دارد. 

هتل جیپور ماریوت هند  توسط آژانس بالون در تور نوروز 95 گارانتی شده است

منبع: تور هند

  • هورام عبداللهی

تور هند

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی