معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی ,آژانسهای مسافرتی,تور دبی,تور آنتالیا,تور تایلند, تور کیش

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی ,آژانسهای مسافرتی,تور دبی,تور آنتالیا,تور تایلند, تور کیش

لست تورز:LASTTOURS.NET فضایی مجازی برای معرفی تورهای مسافرتی و خدمات آژانسهای مسافرتی میباشد(تمامی فعالیت ها و خدمات وب سایت لست تورز ،تابع قوانین کشورجمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی اعضای سایت( اعم از حقیقی و حقوقی ) نیز ملزم به رعایت این قوانین می باشند-بدیهی است وب سایت لست تورز دررابطه با صحت مطالب درج شده توسط آژانسها برای معرفی خود و خدماتشان، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد و لازم است بازدید کنندگان درانتخاب خدمات آژانسهای مورد نظر، دقت لازم را بکارگیرند.

بایگانی
  • تصویر شمارههتل رنایسانس شانگهای پاتاو Renaissance Shanghai Putuo Hotel


هتلی بسیار زیبا و مدرن با کارکنانی مودب که انگلیس را براحتی صحبت میکنند درای انواع فروشگاهها و صرافی و ... که تمامی نیازهای شما را براورده مینماید این هتل نزدیک ایستگاه مترو میباشد و براحتی به تمام نقاط شانگهای چین دسترسی دارد. دارای 330 اطاق و سوئیت -اطاقهای مدرن با پرده برقی-سرویس نگهداری از کودکان استخر آب گرم-سونا-جکوزی-اینترنت پرسرعتوای فای-باشگاه بدنسازی-سرو غذا در اطاق(Self-Serve Laundry  Babysitting) به دستور شما و برای راحتی خانمهای که نوزاد کوچک دارند.

منبع: تور چین

  • هورام عبداللهی

تور چین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی