معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی ,آژانسهای مسافرتی,تور دبی,تور آنتالیا,تور تایلند, تور کیش

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی

معرفی تورهای مسافرتی داخلی و خارجی ,آژانسهای مسافرتی,تور دبی,تور آنتالیا,تور تایلند, تور کیش

لست تورز:LASTTOURS.NET فضایی مجازی برای معرفی تورهای مسافرتی و خدمات آژانسهای مسافرتی میباشد(تمامی فعالیت ها و خدمات وب سایت لست تورز ،تابع قوانین کشورجمهوری اسلامی ایران بوده و تمامی اعضای سایت( اعم از حقیقی و حقوقی ) نیز ملزم به رعایت این قوانین می باشند-بدیهی است وب سایت لست تورز دررابطه با صحت مطالب درج شده توسط آژانسها برای معرفی خود و خدماتشان، هیچگونه مسئولیتی را نمی پذیرد و لازم است بازدید کنندگان درانتخاب خدمات آژانسهای مورد نظر، دقت لازم را بکارگیرند.

بایگانی
  • تصویر شماره هتل رویال کلیف پاتایا  royal cliff pattaya













تجربه خیره کننده به جذابیت های کشور تایلند با اقامت در هتل 5 ستاره رویال کلیف پاتایا

تجربه یک محیط گرمسیری در 64 هکتار از باغ های سرسبز و گرمسیر مشرف به دریای فیروزه ای از خلیج تایلند

امکانات هتل رویال کلیف پاتایا:

این هتل دارای 1090 اتاق و سوئیت میباشد .تمام اطاقها به تلویزیون کابلی و اینترنت وای فای متصل میباشند . که از طریق تلویزیون امکان دریافت اطلاعات آب و هوای پاتایا تایلند و همچنین دریافت امکانات هتل رویال کلیف ،دیدن و گوش دادن به 50 کانال تلویزیونی به زبانهای مختلف،و بازی برای کودکان و ... اشاره کرد.

11 رستوران و کافه،6استخر شنا، 2 چشمه آبهای معدنی،مدرسه پخت و پزهنر آشپزی تایلندی،باشگاه تناسب اندام،2 زمین تنیس ولذت بردن از 4 زمین اسکواش دارای 2 ساحل خصوصی ، استخر کودکان، سالن زیبایی و ...، 53اتاق جلسه و یک اطاق قرارداد

افراد مشهوری که به این هتل رویال کلیف پاتایا سفر کرده اند:

در 30 سال گذشته افراد مشهور زیادی به این هتل سفر و اقامت نموده اند که به آن اشاره میکنیم: خانواده سلطنتی تایلند،شاهزاده ماها برای افتتاح سوئیت های رویال وینگ و آبگرم،پادشاه سوئد و رئیس جمهور سابق آمریکا جیمی کارتر ، و سران بسیاری از کشورها  هتل رویال کلیف با خدمات عالی و منحصر به فرد خود توانسته تاکنون 160 جایزه از انجمن هاو موسسات معتبر در کارنامه خود ثبت کند.

منبع: تور پاتایا

  • هورام عبداللهی

تور پاتایا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی